
Droga walka z piractwem
29 grudnia 2009, 17:04Brytyjski rząd ocenia, że walka z piractwem będzie kosztowała obywateli 500 milionów funtów. To koszty, które powstaną wskutek wejścia w życie ustawy Digital Economy Bill. Zobowiązuje ona dostawców internetu do odłączania bądź spowolniania połączeń osobom, które pomimo ostrzeżeń nadal będą nielegalnie pobierały kopie muzyki czy filmów.

Politechnika Krakowska komercjalizuje naukę
7 grudnia 2009, 16:01Politechnika Krakowska kładzie coraz większy nacisk na transfer innowacji do przemysłu oraz komercjalizację wyników badań wypracowanych przez naukowców. Problem polega jednak na tym, by odpowiednio przygotować do tej roli naukowców, aby potrafili rozpoznać potrzebę rynku i właściwie wycenili swoją wiedzę.

Pośmiertne przeprosiny dla Turinga
11 września 2009, 10:51Brytyjski premier Gordon Brown oficjalnie przeprosił za to, iż Alan Turing, twórca nowoczesnej informatyki, był prześladowany za swój homoseksualizm. Apel o takie przeprosiny i wynikła z niego kampania zostały zainicjowane przez Johna Grahama-Cumminga. Napisał on również do królowej wniosek, by pośmiertnie uhonorować Turinga nadaniem szlachectwa.

Kontrowersyjny spot z Hitlerem
4 września 2009, 14:50Niewielka niemiecka organizacja charytatywna Regenbogen, która zajmuje się zwiększaniem świadomości ludzi na temat AIDS i wirusa HIV, zamówiła reklamę społeczną u hamburskiej agencji das comitee. Powstał niespełna minutowy spot, przedstawiający parę uprawiającą seks bez zabezpieczeń. Gdy podczas szczytowania mężczyzna unosi głowę, okazuje się, że to Adolf Hitler. Filmik kończy się napisem: AIDS to masowy morderca.

Microsoft chce śmierci IE6
2 września 2009, 10:09Niedawno rozpoczęta kampania "Die IE6" najwyraźniej podoba się Microsoftowi. Przyjaciel nie pozwoli przyjacielowi używać IE6 - mówi Amy Bazdukas, generalny menedżer Microsoftu ds. Internet Explorera.
Oszczędzanie pod prysznicem
5 sierpnia 2009, 14:25Brazylijska organizacja ekologiczna SOS Mata Atlântica rozpoczęła nową kampanię reklamową, zachęcającą do oszczędzania wody przez siusianie pod prysznicem. Spot można zobaczyć w niektórych stacjach telewizyjnych.

Apple do Microsoftu: wycofajcie reklamy
16 lipca 2009, 13:06Jak pamiętamy na słynną kampanię Apple'a "I'm Mac", Microsoft odpowiedział nie mniej znaną "Laptop Hunters". Jednak, jak się okazuje, walka pomiędzy oboma koncernami na tym się nie kończy.

Kryzys w Sieci
5 czerwca 2009, 17:18Kryzys dotyka również Internetu. Jak podaje Interactive Advertising Bureau, po raz pierwszy od siedmiu lat internetowa branża reklamowa zanotowała spadek przychodów rok do roku. W pierwszym kwartale 2009 przychody zmniejszyły się o 5 procent, w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego i wyniosły 5,5 miliarda dolarów.

Interesująca zmiana preferencji
20 maja 2009, 15:03Wydaje się, że najnowsza kampania marketingowa Microsoftu "Laptop Hunters", której celem było przekonanie klientów, iż przepłacają kupując komputer Apple'a, przyniosła spodziewane efekty. Przynajmniej jeśli chodzi o spostrzeganie wartości obu marek.

Kartonowe coś z niczego
25 marca 2009, 09:57Nothing to agencja reklamowa z Amsterdamu, która rozpoczęła swoją działalność na początku marca. Całe biuro powstało z kartonu, a więc materiału najbardziej chyba zbliżonego do tworzenia czegoś z niczego. Doniczki, stoły, a nawet schody zmontowano bez użycia kleju czy gwoździ.
« poprzednia strona następna strona » … 3 4 5 6 7 8 9 10